Avui dijous, 5 de gener tindrà lloc la tradicional Cavalcada de Reis a Parets del Vallès. Ses Majestats els Reis Mags de l'Orient iniciaran recorregut a Can vila a les 17.30h i arribaran a les 18h a la plaça Marcer. Allà, els mags recolliran les cartes dels infants. La cavalcada reial continuarà cap a la Plaça de la Vila, on tindrà lloc la recepció oficial per part de l'Alcalde i el lliurament de les claus de la vila. En aquest indret també es podran lliurar les cartes a Ses Majestats els Reis de l'Orient.
El recorregut complert de la cavalcada s'iniciarà a Can Vila, i continuarà pel passeig Molins, la plaça Marcer, l'avinguda de l'Estació, l'avinguda de Catalunya, el carrer Sant Antoni, l'avinguda de Lluís companys, el carrer Major i, finalment, la plaça de la Vila, on està prevista l'arribada al voltant de les 19.15 h.
Tot el recorregut estarà amenitzat per la banda musical Sant Llorenç. L'organització ha anat a càrrec de l'Agrupament escolta i guia Sant Jaume, amb el patrocini de l'Ajuntament de Parets del Vallès i la col·laboració de l'Associació de comerciants del barri antic i l'associació de comerciants de l'Eixample.

ARA A PORTADA
Publicat el 05 de gener de 2006 a les 10:35
Et pot interessar
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar»
-
Societat Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers