PIMEC Comerç Vallès Oriental posa en marxa la campanya “Escolta el batec del teu comerç” amb l’objectiu de posar en valor el comerç i la restauració local i visualitzar les seves fortaleses i el seu valor afegit, desvinculant-se del Black Friday. La iniciativa, que compta amb uns 1.700 establiments del territori adherits, també vol impulsar la consciència col·lectiva sobre els avantatges de la compra i el consum al territori.
Durant la presentació de la campanya, el president de PIMEC Comerç Vallès Oriental, Carles Gironès, ha expressat que aquesta acció “dona al comerç i a la restauració local el protagonisme que es mereixen, especialment, durant les festes nadalenques” i ha afegit que “posem de manifest tots aquells avantatges que comporta la compra i el consum local”.
En aquest sentit, Carles Gironès ha destacat que “els establiments de proximitat contribueixen al desenvolupament de l’economia local, generen riquesa al territori i són la base d’una societat cohesionada”. Gironès també ha explicat que la campanya, organitzada per la sectorial de comerç de PIMEC, se celebra de manera global a tot el territori català amb més de 19.000 establiments participants.
El president de PIMEC Comerç Vallès Oriental ha expressat que “un dels objectius de la campanya és deslligar-nos del Black Friday perquè és una jornada promoguda pels grans establiments i les plataformes online, que se’n beneficien però no són els que contribueixen a l’economia dels nostres municipis”. En aquest sentit, Gironès ha manifestat que “majoritàriament, el comerç local no s’identifica ni socialment ni culturalment amb aquesta jornada perquè tenim uns altres valors que ens diferencien i que hem de promoure”.
Les associacions adherides participaran en la campanya decorant els establiments amb la imatge gràfica de la iniciativa i fent difusió dels valors de la proximitat a través de les xarxes socials. A més, s’han plantejat altres accions als comerços com el repartiment de globus, obsequis, vals de compra, exposicions de fotografies d’artistes locals, decoració i tematitzacions especials, etc. Aquestes accions estan previstes pels dies 1, 2 i 3 de desembre, tot i que a nivell comunicatiu la campanya s’allargarà durant tot el mes per aprofitar l’època de les compres nadalenques.
Campanya del comerç i la resturació local per les festes de Nadal
Uns 1.700 establiments s’han adherit a aquesta iniciativa que pretén desvincular-se del Black Friday

- Presentació de la campanya a la seu de PIMEC a Granollers -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de novembre de 2023 a les 07:48
Actualitzat el 12 de desembre de 2023 a les 11:19
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»