Canovelles reubica el mercat dels diumenges al passeig de la Ribera amb el 50% de les parades

A partir d'aquest diumenge

  • El mercat de Canovelles, en una imatge recent -
Publicat el 12 de novembre de 2020 a les 18:37
Actualitzat el 12 de novembre de 2020 a les 18:47
L’Ajuntament de Canovelles, tenint en compte les dades epidemiològiques i després les converses mantingudes amb les diferents associacions de marxants, ha decidit reprendre l’activitat del mercat dels diumenges. Ho farà, però, al passeig de la Ribera i amb la meitat de les parades.

La reobertura tindrà lloc aquest mateix diumenge, en el tram del passeig de la Ribera que va del carrer d’Anglaterra al carrer de Juan de la Cierva. Hi haurà la meitat de les parades d’alimentació i la meitat de les parades no alimentàries, ubicades en dues zones diferenciades.

Segons el consistori, la decisió s'ha pres "tenint en compte la situació sanitària actual, que mostra una reducció del nombre de contagis, i posant sobre la taula les necessitats expressades per les associacions de marxants, que sol·licitaven reprendre la seva activitat el més aviat possible". Creuen que la limitació de l’entrada i sortida dels municipis durant el cap de setmana i la reducció del nombre de parades permeten garantir el compliment de la mesura que estableix l’aforament en un 30% de la capacitat total.

L'Ajuntament també ha precisat que que hi haurà control d’accés, que l’espai quedarà delimitat i que s’establiran quatre entrades i sortides. L’horari d’accés serà de 8 a 13:30 hore, l’ús de mascareta serà obligatori a partir dels 6 anys, mentre que el de guants ho serà per als venedors i per aquells clients que manipulin productes no envasats. No hi podran haver productes de prova i estarà prohibit menjar i/o fumar dins el recinte del mercat. A més, es posaran dispensadors de gel hidroalcohòlic a les entrades i que es recomana a la ciutadania evitar les cues, fer una bona higiene de mans i realitzar les seves compres en el menor temps possible.


[plantillacoronavirus]