L'slògan escollit per presidir les campanyes de sensibilització és: Canovelles Teva i Neta! amb l'ànim de consciènciar a la ciutadania en el manteniment de Canovelles com casa pròpia: neta i amable. L'slògan formarà part de la imatge corporativa de tots els elements implicats en la neteja viària: vehicles, contenidors, roba de treball, i vol ser element signifcatiu de la corporació.
Un dels canvis notoris és la total substitució dels contenidors de recollida de deixalles de rebuig i el de matèria orgànica. Els de rebuig (els clàssics verds) estan sent subtituïts per uns de color gris amb la incorporació de l'slògan i que s'accionen amb el peu.
Un altre dels canvis importants és que s'incrementa la frequència de pas dels vehicles, el nucli urbà es realitzarà la neteja cada dia i cada setmana es netejaran les urbanitzacions i el polígon industrial.
Una altra novetat és la posta en marxa un equip d'intervenció immediata per a casos urgents tots els dies de la setmana i es preveu incrementar els serveis de recollida porta a porta de la fracció orgànica dels comerços grans productors- en un futur pròxim.
Urbaser posa a disposició dels ciutadans el telèfon 93 860 41 55 amb horari d'atenció de 8:00 a 15:00 de dilluns a divendres i servei de contestador automàtic les 24 hores. Aquest telèfon servirà per atendre qualsevol consulta o petició relacionada amb el servei de recollida i neteja al municipi, i en especial per la recollida de mobles i trastos vells.