El Ple municipal celebrat ahir va aprovar el projecte d'establiment del servei públic municipal del Centre de Dia de Cardedeu, que inclou la memòria, el projecte i la proposta de reglament i l'estudi econòmico-financer. També es va aprovar la cessió del terreny municipal a la Generalitat de Catalunya per a la construcció d'un Institut d'Educació Secundària.
El terreny és el situat entre els carrers Ramon i Cajal, Rambla Ernest Lluch, Puig i Cadafalch i Joaquim Blume. Aquest és l'últim tràmit per a l'inici de la construcció i posada en funcionament del nou IES. Els anteriors tràmits van ser la cessió anticipada dels terrenys mitjançant un conveni i el registre del terreny a nom de l'Ajuntament.
Durant la sessió plenària també es van aprovar suplements de crèdit per a la modificació del pressupost de 2006. En el cas de l'Entitat el suplement és de 790.500 euros, el del Patronat Municipal del Museu Arxiu Tomàs Balvey és de 61.900 euros i el del Patronat Municipal de Cultura de 25.000 euros.
També es va nomenar Jose Antonio Pac Vidal, regidor d'Educació, com a representant de l'Ajuntament al consell escolar del SES Cardedeu. D'altra banda, es van aprovar els nomenaments de representants de l'Ajuntament en el Consorci per a la gestió de la TDT de la demarcació de Granollers, l'alcaldessa Montserrat Cots Àlvarez com a representant titular i Mary Pi de la Serra Valero, regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, com a representant suplent.
El ple també va aprovar la modificació de la plantilla del personal de la corporació de l'exercici 2006 amb la incorporació d'un/a Tècnic/a mig aparellador/a i d'un/a Tècnic/a informàtic/a, i es va ratificar el decret d'Alcaldia en el que per motius disciplinaris s'acomiada un treballador de l'Ajuntament.
Cardedeu aprova el projecte del Centre de Dia i la cessió del terreny per al nou IES

Ara a portada
Publicat el 01 de desembre de 2006 a les 10:37
Et pot interessar
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers