Del 22 al 29 de setembre Cardedeu se sumarà a la celebració de la Setmana de la Mobilitat Sostenible amb diversos actes que podeu veure relacionats aquí. Durant tota la setmana es farà reforç de la seguretat en els carrers destinats a l'ús de la bicicleta. La Policia Local durà a terme actuacions per fomentar actituds cíviques dels alumnes de les escoles i els instituts de Cardedeu, i conjuntament multaran simbòlicament els conductors incívics. A nivell de centres escolars també es promourà l'ús de la bicicleta repartint premis entre els alumnes dels instituts i les escoles que més utilitzin aquest mitjà de transport per anar a l'escola.
Diumenge 24 de setembre, a les 17 h i a les 19.30 h
Passi de la pellícula LA BICICLETA
Lloc: Teatre Esbarjo
Les persones que vagin a la sessió de cinema amb bicicleta no pagaran entrada
Dijous 28 de setembre, de 10.30 a 12.30 h
Taller de pintura "AL CARRER TOTS HI PINTEM", amb la participació dels alumnes de 9 i 10 anys dels CEIP Corbella, Granés i Millenari
Lloc: Diagonal Fivaller (tancament del carrer)
Divendres 29 de setembre, a les 20 h
Presentació del PLA DE MOBILITAT de Cardedeu, a càrrec de Jordi Castelló, ambientòleg redactor del Pla
Lloc: Centre Cultural
Cardedeu celebra la Setmana de la Mobilitat amb diversos actes com la presentació del Pla de Mobilitat

ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2006 a les 09:30
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»