En motiu de la celebració, el proper 28 de maig, de la diada de la salut de les dones, l'Ajuntament ha preparat un seguit de xerrades i tallers que arrenca avui amb la conferència "Alimentació i salut" a càrrec de Montserrat Ibarra, infermera dietista, que parlarà de l'equilibri en l'alimentació i de la dieta mediterrània com un factor de prevenció davant determinats transtorns de salut. La xerrada es farà a les 18:00h. a la Sala de Plens de l'Ajuntament.
Montserrat Ibarra , que compagina la seva feina amb la realització de cursos i xerrades sobre dietètica i higiene alimentària, treballa al Servei de Dietètica de l´Hospital Mútua de Terrassa, des de 1992 (els primers 4 anys en qualitat de tècnic en Dietètica i a partir del 1996 en qualitat d´Infermera Dietista). Montserrat Ibarra és Diplomada en infermeria, Tècnica en Dietètica i Nutrició, Post-grau en Tecnologia Alimentaria i Llicenciada en Antropologia Social i cultural. A més és membre de l'associació espanyola de dietistes-nutricionistes (membre de E.F.A.D)
Al llarg de la seva carrera ha participat en cursos i seminaris entre els que destaquen les Jornades de formació per enquestadors (Alimentació i nutrició) al 1992 Depart. de Sanitat de la Generalitat de Catalunya, la Jornada de Nutrició Hospitalària (Nutrició enteral i hospitalització) al 1994, i el I CONGRÈS DE L'ASSOCIACIÓ ESPANYOLA DE DIETISTES-NUTRICIONISTES (Dietètica i Nutrició) al 2000 AEDN.
La programació prevista per la diada de la salut de la dona es completa amb una conferència sobre nous tractaments en el càncer, prevista pel proper dimarts, 25 de maig, un taller de relaxació per a joves programat pel 31 de maig, un taller de reflexoteràpia podal per a dones i una tertúlia per a joves l'1 de juny.
CALENDARI I PROGRAMACIÓ DE LA DIADA DE LA SALUT DE LA DONA
Dimarts 17 de maig: Conferència l'Alimentació i la Salut.
Conferenciant: Montserrat Ibarra, infermera dietista.
Hora: 18.00h
Lloc: Sala de plens de l'Ajuntament
Dimarts 25 de maig: Conferència: Nous tractaments en el càncer.
Organitza: Associació contra el càncer
Hora: 18.00h
Lloc: Sala de plens de l'Ajuntament
Dimarts 31 de maig: Taller de relaxació per a joves
Tallersita: Isabel Erill, terapeuta corporal
Tema: El moviment conscient, els estiraments, el joc, la dansa, el massatge compartit i la relaxació ens ajudaran a conèixer el nostre cos i sentir-nos bé amb nosaltres mateixes
Hora: 19.00h a 21.00h
Lloc: Sala polivalent del Centre Cívic i Cultural
Inscripció: al Servei d'informació juvenil El TOC
Dimecres 1 de juny: Taller de reflexoteràpia podal per a dones
Tallerista: Neus Jané, terapeuta corporal
Hora: 10.00h a 12.00h.
Lloc: Sala polivalent del Centre Cívic i Cultural
Informació i inscripcions: Departament de Benestar Social de l'Ajuntament
Telèfon: 93.8655420
Dimecres 1 de juny: Tertúlia amb les joves: Parlem de nosaltres!
Tema: Compartir un espai per parlar de la nostra salut, dels canvis que viu el nostre cos, de les nostres emocions...
Hora: 16.00h a 17.30h
Lloc: Servei d'informació juvenil El TOC

ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2005 a les 16:35
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»