Cicle de conferències sobre ''Escola i Innovació''

Publicat el 21 de novembre de 2005 a les 18:30
A partir del proper 29 de novembre s'inicia el cicle de conferències ''Escola i Innovació'', amb l'objectiu de donar a conèixer experiències innovadores dins de l'entorn escolar i del món educatiu en general, que siguin referència i punt de partida per desenvolupar projectes adaptats al nostre entorn i a les necessitats específiques dels centres educatius de la
ciutat. Aquest activitat s'inscriu dins de les actuacions que es deriven del Projecte Educatiu de Granollers (PEG)


Aquestes conferències es duran a terme a les 20 h, amb els continguts següents :

- Dimarts, 29 de novembre: La música, eix vertebrador d'un projecte educatiu de centre, a càrrec de Núria Sempere, a la Sala Tarafa (c. Corró, 47).
- Dijous, 1 de desembre: Educació en comunicació a l'escola: valors i mitjans, a càrrec d'Isidre Ramos, a la sala petita del Teatre Auditori (c. Torres i Bages, 50).
- Dimarts, 13 de desembre: Una escola nova: Les comunitats d'aprenentatge, a càrrec de Ramon Flecha, a la sala petita del Teatre Auditori (c. Torres i Bages, 50).
- Dijous, 15 de desembre: L'expressió plàstica i els llenguatges artístics, una eina clau per comunicar i crear als centres d'educació infantil i primària, a càrrec de Mireia Bassols, a la Sala Tarafa (c. Corró, 47).

L'any 2002 es va iniciar el procés d'elaboració del Projecte Educatiu de Granollers que, des d'aleshores, treballa per complir els diversos objectius que es va plantejar i aconseguir una millora de l'oferta educativa a la nostra ciutat.