01
de març
de
2024
Actualitzat:
12
d'abril,
11:01h
Han arribat del nord i del sud. Els primers d'un tren provinent de Ripoll. Els segons de l'Hospitalet de Llobregat. A la Garriga, tots ells -al voltant d'unes 200 persones- han portat un missatge clar i directe a Adif i la Generalitat: "Volem que es garanteixi la normalitat del servei a l'R3 a partir de ja". Així ho han deixat clar en un manifest llegit a l'estació.
La protesta s'ha organitzat després dels reiterats problemes i retards produïts a la línia de Vic, un cop s'ha restablert la circulació de trens. Una represa esperada, després de l'aturada obligada per dur a terme treballs relacionats amb desdoblament de la via. "Som conscients de la importància de les obres i ens hem anat adaptant a les solucions proposades, tot i no ser les més òptimes", s'ha remarcat en el manifest.
"Indignació" és la paraula més repetida pels usuaris de l'R3, que han amb aquestes primeres setmanes de servei han constatat que "res no funcionava". Les entitats convocants de la protesta, la Platafoma pel Transport Públic i Perquè no ens fotin el tren asseguren que els "retards arriben als 30 minuts".
Els usuaris de la línia es queixen que "no hi ha cap comunicació pels passatgers" i exigeixen responsabilitats. reclamen que s'ofereixin "alternatives de transport" perquè la línia R3 "deixi de ser la nostra creu". Demanen solucions, diuen, per "garantir el nostre dret a la mobilitat".
La protesta s'ha organitzat després dels reiterats problemes i retards produïts a la línia de Vic, un cop s'ha restablert la circulació de trens. Una represa esperada, després de l'aturada obligada per dur a terme treballs relacionats amb desdoblament de la via. "Som conscients de la importància de les obres i ens hem anat adaptant a les solucions proposades, tot i no ser les més òptimes", s'ha remarcat en el manifest.
"Indignació" és la paraula més repetida pels usuaris de l'R3, que han amb aquestes primeres setmanes de servei han constatat que "res no funcionava". Les entitats convocants de la protesta, la Platafoma pel Transport Públic i Perquè no ens fotin el tren asseguren que els "retards arriben als 30 minuts".
Els usuaris de la línia es queixen que "no hi ha cap comunicació pels passatgers" i exigeixen responsabilitats. reclamen que s'ofereixin "alternatives de transport" perquè la línia R3 "deixi de ser la nostra creu". Demanen solucions, diuen, per "garantir el nostre dret a la mobilitat".