Cloenda dels Casals d'Estiu i el Juliol Esportiu a Corró d'Avall

Publicat el 26 de juliol de 2007 a les 20:47
Enguany, els Casals d'Estiu, organitzats per l'Àrea de Benestar Social, Joventut i Sanitat, s'han fet a Bellavista, Corró d'Avall, Corró d'Amunt i Llerona i han comptat amb una participació total de 253 nens i nenes de 5 a 12 anys. Per la seva banda, al Juliol Esportiu, que organitza el Patronat Municipal d'Esports, hi han participat 340 nois i noies de 5 a 16 anys d'edat. Totes dues activitats s'han realitzat de dilluns a divendres de 9 a 13 h, tot i que com a novetat d'enguany el Casal de Corró d'Avall ha comptat també amb servei de menjador.
A banda d'aquestes dues activitats, l'Ajuntament de les Franqueses n'ha ofert d'altres dins les Activitats d'Estiu 2007. Així, 24 joves de 13 a 18 anys d'edat han pogut anar de campaments a Tavertet, al pantà de Sau i a Rupit del 15 al 21 de juliol. Altres nois i noies han pogut assistir a algun dels tallers juvenils que ha organitzat el Punt d'Informació Juvenil Espai Zero, com el de fotografia digital, el de maridatge, el d'aprendre a fer de cangur o el de ràdio.
Pel que fa a les activitats esportives, a banda del Juliol Esportiu, també s'ha fet el campus de tecnificació de bàsquet del 25 de juny al 6 de juliol amb 60 participants de 6 a 16 anys, i el campus de tecnificació d'handbol, del 9 al 21 de juliol, que ha comptat amb 35 participants d'edats compreses entre els 6 i el 16 anys. També hi ha hagut cursets de tennis i de natació, del 2 al 27 de juliol, i el tradicional Torneig de futbol sala d'estiu, que enguany ha arribat a la 12a edició amb la participació de 8 equips.
D'altra banda, el Centre d'Art i Noves Tecnologies Can Font ha estrenat les seves instal·lacions aquest estiu amb l'organització de diversos cursos i casals, amb l'assistència d'una quarantena de nens i nenes en total. L'oferta del nou centre cultural franquesí per al mes de juliol era la següent: tècniques d'estudi, casal d'estiu a les tardes, casal d'anglès i informàtica i mecanografia.