Els mossos d'esquadra han demanat la col·laboració ciutadana per identificar el pressumpte autor d'un atropellament mortal del passat 7 de juny. Els fets van passar a les 12h. al quilòmetre 90 de la carretera C-33, a l'altura de Parets. Un vehicle va atropellar a un noi de 25 anys, veí de Granollers, i es va donar a la fuga. El noi atropellat va resultar ferit molt greu i va morir al cap de poc de ser traslladat a la Vall d'Hebron.
La Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra de la comissaria de trànsit de Granollers estar treballant en diverses opcions per tal d'identificar el conductor del vehicle fugitiu.
Es demana la col·laboració ciutadana per si alguna persona pogués aportar qualsevol dada que permeti esbrinar la identitat del conductor o la descripció del vehicle fugitiu. Si algú pot aportar alguna dada es pot posar en contacte amb el Grup de Recerca i Documentació de la comissaria de Granollers, al número de telèfon (93) 860 85 00, extensió 2379/2312, Fax: 93 860 85 13, mail: itpg3125@gencat.net
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juny de 2005 a
les 11:03
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
