Dàmaris Gelabert, de Sant Antoni de Vilamajor, és una de les artistes més importants de la música infantil a nivell català. Porta més de 20 anys en el mon de la música i treballa amb més èxit cada dia compaginant diferents projectes. En el cas de la cantant vilamajorina suposa la primera vegada que un canal de YouTube en català aconsegueix el valuós botó, segons s'informa en el web de l'Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor. A més de tenir un milió cinc-cents seixanta dos mil cinc-cents setanta tres subscriptors actualment, els seus videoclips acumulen milions de visites. Per exemple, l'audiovisual d'"Els dies de la setmana" ha estat reproduït més de 145 milions de vegades, i el d'"Els mosquits", més de 211 milions.
De fet, Dàmris Gelabert és una cantant, pedagoga i musicoterapeuta que el seu univers musical és molt conegut pels nens i nenes que, tant a les escoles com a casa, escolten i canten diàriament les seves cançons. Fa uns mesos va guanyar el botó de plata de YouTube, guardó que acredita que el canal de vídeos del web de la cantant té cent mil subscriptors.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4jVSaapPujY[/youtube]
Dàmaris Gelabert, de Sant Antoni de Vilamajor, aconsegueix el Botó d'Or de YouTube
Aquest guardó acredita que el seu canal de vídeos de YouTube ha superat el milió de subscriptors

ARA A PORTADA
-
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar» Bernat Castanyer Colomer
-
-
-
La CUP Vallgorguina denuncia «poca transparència» del govern municipal en el darrer ple Bernat Castanyer Colomer
-
Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans Redacció
Publicat el 09 de setembre de 2019 a les 22:54
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4atoVE3t-yo[/youtube]
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen