La masia i porxos annexos de Can Cruz de Gallecs tenen una notificació de desallotjament amb motiu del perill d'enfonsament d'una part de l'estructura de la masia, propietat d'INCASOL. Aquest matí representants d'INCASOL, la secretària de l'Ajuntament i tècnics municipals s'han presentat a la masia amb l'ordre de desallotjament a les persones que hi viuen (tres persones, dues empadronades a Mollet i l'altra a Barcelona).
L'Ajuntament de Mollet a través de la regidoria de Serveis Socials ha manifestat als ocupants de Can Cruz i dels porxos annexos a la masia que reubicarà a les persones empadronades a Mollet durant el període en que la masia es rehabiliti.
L'estructura de la masia i els porxos annexos de Can Cruz es troben en una situació molt precària i després d'una inspecció feta per INCASOL es va considerar necessària una rehabilitació estructural davant el risc d'esfondrament.
Garantir la seguretat de les persones que viuen a Can Cruz i als porxos annexos és la principal raó per la qual es demana el desallotjament dels seus habitants.
Un cop finalitzada la rehabilitació de Can Cruz és INCASOL qui ha de determinar el retorn dels seus habitants a la masia i als porxos annexos.

ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juliol de 2005 a les 17:47
Et pot interessar
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta Arcos és la jove que representarà Granollers en la Conferència Internacional de Joves per la Pau
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar»