La Unitat d'Investigació de Granollers dels Mossos d'Esquadra, amb la col·laboració de la Policia Local de Caldes de Montbui i el suport de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO), ha desmantellat un punt de distribució de droga a la vila termal.
Segons ha explicat la policia, es va fer una entrada i escorcoll en un pis, que consta com a ocupat i que funcionava com a centre de distribució, principalment de cocaïna i haixix, i que venia substàncies a menors d'edat.
L'operació ha tingut lloc aquest dijous a primera hora del matí. Hi ha dos detinguts, dos homes de 20 i 28 anys. A l'escorcoll del domicili s'han trobat més de 40 grams de haixix, cabdells de marihuana, cocaïna i cristall. També s'ha comissat una balança de precisió, quatre telèfons mòbils, diverses armes blanques com una catana o una defensa extensible, i més de 825 euros fraccionats en bitllets de poca quantitat.
Els Mossos expliquen que, a partir de diversos comisos de substàncies i de les manifestacions dels compradors, es van poder reunir suficients indicis per sol·licitar a les autoritats judicials l'entrada al domicili. La policia assegura que una de les principals motivacions va ser la detecció, per part de l'equip investigador i de les patrulles que realitzaven els comisos, que molts dels comprador eren menors d'edat.
Els dos detinguts passaran demà a disposició judicial al Jutjat d'Instrucció 2 de Granollers.
Desmantellen a Caldes un punt de distribució de droga que venia a menors d'edat
Hi ha dos detinguts
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2023 a les 16:12
Actualitzat el 28 de juliol de 2023 a les 16:21
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»