L'avís d'un veí a la Policia local ha fet possible aquest migdia la detenció de tres presumptes lladres a Sant Celoni. Tot ha començat quan al voltant de les dotze del migdia dos veïns han sentit soroll a l'àtic d'un edifici del carrer Doctor Fleming i al sortir a veure què passava han provocat la fugida de tres homes que estaven intentant entrar al domicili. De seguida, un veí ha alertat la Policia Local de la fugida de tres homes donant la seva descripció en direcció a l'estació de Renfe.
Dos agents de la Policia Local s'han desplaçat ràpidament a la plaça de l'Estació. Un d'ells ha entrat a l'andana i després de preguntar a diferents persones s'ha dirigit a un tren aturat que estava a l'espera de sortir en direcció Barcelona. Els tres suposats lladres, al veure la presència policial, han sortit corrents del tren, han creuat la via i han intentat fugir direcció la C-35 perseguits per la Policia Local. Una patrulla de Mossos d'Esquadra, avisats prèviament per la policia celonina, els han pogut interceptar en aquest punt procedint posteriorment a la seva detenció.
Detenen tres homes que volien robar en un àtic de Sant Celoni
Han estat interceptats per la Policia Local i els Mossos quan intentaven fugir a peu

ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2013 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»