Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest divendres un jove de 18 anys com a presumpte autor de la mossegada a l'orella a un revisor de Renfe a l'estació de Mollet-Santa Rosa. Els fets van passar el passat 22 d'agost quan aquest passatger de la línia R3, que no duia bitllet, va agredir l'interventor. La víctima va haver de ser evacuada a l'hospital i intervinguda quirúrgicament. L'agressor va marxar del lloc corrent i des de llavors la policia l'estava buscant.
Al detingut, veí Parets del Vallès, se li imputa un delicte de lesions i un altre d'atemptat als agents de l'autoritat. El jove passarà avui a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Mollet del Vallès.
Arran d'aquest fet, que no és un cas aïllat, els treballadors de Renfe van denunciar les precàries condicions de seguretat dels interventors que presten el seu servei en trens i estacions.
Detenen un jove de 18 anys com a presumpte autor de la mossegada a l'orella a un revisor de Renfe
Societat
El noi, veí de Parets del Vallès, passa aquest dissabte a disposició judicial
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’agost de 2015 a
les 13:20
Et pot interessar
-
Societat
Troben al mar a Sitges el cos del menor desaparegut a Granollers durant el temporal
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
