Detenen un jove de 18 anys com a presumpte autor de la mossegada a l'orella a un revisor de Renfe

El noi, veí de Parets del Vallès, passa aquest dissabte a disposició judicial

Publicat el 29 d’agost de 2015 a les 13:20
Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest divendres un jove de 18 anys com a presumpte autor de la mossegada a l'orella a un revisor de Renfe a l'estació de Mollet-Santa Rosa. Els fets van passar el passat 22 d'agost quan aquest passatger de la línia R3, que no duia bitllet, va agredir l'interventor. La víctima va haver de ser evacuada a l'hospital i intervinguda quirúrgicament. L'agressor va marxar del lloc corrent i des de llavors la policia l'estava buscant. 


Al detingut, veí Parets del Vallès, se li imputa un delicte de lesions i un altre d'atemptat als agents de l'autoritat. El jove passarà avui a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Mollet del Vallès.

Arran d'aquest fet, que no és un cas aïllat, els treballadors de Renfe van denunciar les precàries condicions de seguretat dels interventors que presten el seu servei en trens i estacions.