Els fets es va produir dimecres 8 d’octubre, quan la Policia Municipal de Mollet va detenir un jove veí de Cerdanyola, que tenia al seu vehicle més de 35 grams de droga i un telèfon mòbil robat.
A quarts d’1 de la matinada de dimecres passat, els agents van identificar tres individus sospitosos al carrer de Francesc Layret. Resultat de la identificació, els agents van trobar en el vehicle d’un dels joves, de 22 anys i veí de Cerdanyola, més de 35 grans de drogues i altres substàncies tòxiques, 500 euros en efectiu i un telèfon mòbil que va resultar ser robat.
Per tot això, la Policia Municipal de Mollet va detenir aquest jove com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i contra el patrimoni. El detingut va passar a disposició judicial al Jutjat d’Instrucció de guàrdia de Mollet.
Detingut un jove per un delicte contra la salut pública a Mollet
Tenia al vehicle més de 35 grams de droga i un telèfon mòbil robat

ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’octubre de 2014 a les 18:35
Actualitzat el 13 d’octubre de 2014 a les 20:12
Et pot interessar
-
Societat El Consell Comarcal del Vallès Oriental assegura que ja ha pagat a totes les escoles per cobrir les beques menjador
-
Societat Una manifestació a Montornès demana esclarir la mort del jove abatut per la policia
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma