Demà dimarts, 31 de maig es commemora el DIA MUNDIAL SENSE TABAC i és per això que a la plaça de l'Ajuntament de les Franqueses hi haurà una taula expositora de 10 a 12 del matí amb personal especialitzat per informar i sensibilitzar totes les persones que hi estiguin interessades. Aquesta informació també s'oferirà a l'Àrea Bàsica de Salut Les Franqueses- Granollers Nord, en horari de matí i tarda.
El DIA MUNDIAL SENSE TABAC és un dia en el que es vol sensibilitzar la població dels perjudicis del tabac, la salut de les persones i el seu entorn més proper. Per aquest motiu, el Servei Català de la Salut dóna a conèixer en la seva campanya, els tractaments i mètodes que s'ofereixen des de la sanitat pública per deixar de fumar.
L'Ajuntament de Les Franqueses col·labora en la campanya penjant dues pancartes de sensibilització general, a Corró d'Avall i a Bellavista.

ARA A PORTADA
Publicat el 30 de maig de 2005 a les 09:31
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»