L'atur al Vallès Oriental se situa en el 6,57% al mes d'abril, i disminueix respecte el mes de març en 173 persones, segons les dades reflectides en el número 56 de l'Observatori de l'Activitat Econòmica i el Mercat de Treball del Vallès Oriental, elaborat pel Consell Comarcal del Vallès Oriental.
El descens de l'atur comarcal s'ha registrat tant entre la població masculina, amb 86 aturats menys respecte al mes anterior (en total hi ha 4.472 aturats), com femenina, amb 87 dones menys a l'atur respecte el mes de març.
L'atur femení, doncs, continua presentant un comportament molt positiu i s'ha situat en 6.543 persones. En total, a la nostra comarca es registren 11.015 persones en situació d'atur.
ARA A PORTADA
-
Societat Les ramaderes alcen la veu al Vallès: «Estem trencant estereotips» Bernat Castanyer Colomer | ACN
-
-
Política Junts per Llinars repeteix candidat i demana «aire fresc» pel municipi el 2027 Bernat Castanyer
-
Societat Suspenen els desnonaments del bloc la Moreneta previstos aquest octubre a Sant Celoni Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
26 de maig de 2005 a
les 17:29
Et pot interessar
-
Societat
Troben al mar a Sitges el cos del menor desaparegut a Granollers durant el temporal
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
