L'Ajuntament de Castellterçol engegarà un dispositiu de seguretat per la revetlla d'avui. El dispositiu controlarà les fogueres autoritzades i, en cas de declarar-se un incendi, es podrà actuar de la manera més ràpida possible. El dispositiu per aquesta nit consta de 2 pick-up amb dipòsit d'aigua que faran tasques d'observació dins el casc urbà i 3 cotxes 4x4 que vigilaran el bosc.
Aquesta actuació està inclosa dins el Pla de prevenció contra incendis que ha elaborat l'Ajuntament i que, entre d'altres actuacions, ha creat una borsa d'una vuitantena de voluntaris que s'han format durant tot el curs en orientació, funcionament de les cubes, actuació i vigilància.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
23 de juny de 2005 a
les 12:02
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
