Dos promotors han comprat els terrenys que ocupava l'antiga Sati, de la Garriga, i ja han demanat llicència per enderrocar les naus. Segons ha avançat Ràdio Silenci, des de l’estiu ja hi havia hagut alguna oferta, que ara s'hauria confirmat. De fet, la ràdio municipal precisa que des de fa setmanes hi ha cartells a a la zona d’una empresa que realitza aquest tipus de treballs. Falta per saber, però, què es faria als terrenys.
L'anomenada Unitat d’Actuació Urbanística 3, segons el planejament del 2001 de la Garriga, correspon a tots els terrenys de l’antic complex industrial de Sati. En total, 60.000 metres quadrats.
Els terrenys estan sense activitat des del tancament de l’empresa tèxtil, el juny de l’any 2014, després d'una llarga trajectòria en què, en alguns moments, va comptar amb 700 treballadors.
Dos promotors compren els terrenys de l'antiga Sati, a la Garriga
Segons Ràdio Silenci, ja han demanat llicència per enderrocar les naus
Ara a portada
Publicat el 03 de desembre de 2020 a les 22:34
Actualitzat el 03 de desembre de 2020 a les 23:00
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència