El Club Natació Granollers s'ha proclamat campió d'Espanya de natació artística en les categories infantil i aleví de combo després de realitzar un campionat nacional gairebé perfecte, finalitzant en els calaixos del podi més alts del campionat que ha tingut lloc a Oviedo.
Per part de l'equip aleví, es van proclamar campiones d'Espanya i l'equip B va ser setè. Per part de l'equip infantil, es van proclamar campiones d'Espanya i l'equip B va ser quart.
A més, a les figures alevins, la Mariona Navas va pujar al segon calaix del podi, obtenint la plata en la categoria de l'any 2012. Per últim, la Carla Roiz, integrant de l'equip infantil del club, va ser seleccionada per la selecció nacional infantil.
El CN Granollers, campiones d'Espanya infantil i aleví de natació artística
En el campionat que ha tingut lloc a Oviedo

ARA A PORTADA
Publicat el 13 de març de 2023 a les 19:10
Actualitzat el 13 de març de 2023 a les 19:19
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»