El Consell del Poble de Llerona celebra el seu desè aniversari amb Joan Rigol

Publicat el 10 de gener de 2007 a les 18:00
Seguidament, Rigol va pronunciar la conferència "La participació ciutadana a la política municipal", en què va combinar dades sobre un estudi realitzat a la població sobre el sentiment que desperten vers aquesta els polítics, i anècdotes de la seva vida política. Rigol va rebre com a obsequi per la seva visita una figura que reproduïa en coure l'edifici de l'Ajuntament. L'alcalde de les Franqueses, Francesc Torné, també va dirigir unes paraules als assistents, fent referència al Consell del Poble de Llerona i a la feina feta en el transcurs d'aquests deu anys.
Un cop finalitzats els parlaments, es van lliurar les plaques commemoratives del 10è aniversari a l'alcalde Francesc Torné, i a les tres persones que han ocupat el càrrec de president: Josep Pujol, Ramon Comas i Ferran Jiménez. També van rebre una placa commemorativa els components que ha tingut el Consell del Poble de Llerona en aquests deu anys: Josep Llampallas, Josep Bufí, Víctor Pérez, Mònica Lloreda, Juan Gallifa, Jesús Cañas, Salvador Domínguez, Josep Lloveras, Rafael Riera, Gemma Bisbal, Josep Arruebo, Joaquim Méndez, Teresa Buigues, Jaume Lloreda, Isidre Roqueries, Lluís Ortega, Glòria Lloreda, Josep Lleonart, Pere Pou (va recollir la placa la seva vídua, M. Rosa Codina), Dolors Terricabras, Maria Forns, Sergi Trigo, Mercè Serra, Jordi Roca, Miquel Bufí, Isidre Garriga i Mercè Gutiérrez.
Un piscolabis va donar per finalitzat aquest acte de celebració del desè aniversari del Consell del Poble de Llerona. La propera sessió ordinària d'aquest Consell serà el 5 de febrer.