El conseller d'Educació i Universitats, Joan Manuel del Pozo, inaugurarà avui dimecres 14 de juny, les obres d'ampliació del CEIP Sant Jordi de Montmeló i la Llar d'Infants de Llinars del Vallès. L'acompanyarà en la visita el director dels Servis Territorials d'Educació a Barcelona Comarques, Camil Fortuny. El conseller Del Pozo arribarà a les 12.20 hores a l'Ajuntament de Montmeló, on mantindrà una breu trobada amb l'alcalde, Manuel Ramal, i el regidor d'Educació, Fermín García. Tot seguit, la comitiva es traslladarà al CEIP Sant Jordi de la mateixa població per celebrar l'acte d'inauguració de les obres de reforma i ampliació del centre.
A les 16.00 hores, el conseller d'Educació i Universitats visitarà l'Ajuntament de Llinars del Vallès, on es reunirà amb l'alcalde, Martí Pujol, i el regidor d'Educació, Salvador Masjuan. A les 16.30 hores, el conseller Del Pozo es traslladarà a la Llar d'Infants Municipal de Llinars del Vallès per presidir-ne l'acte d'inauguració.

ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2006 a les 09:32
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»