Segons l'addenda del conveni, la Fundació Conservatori del Liceu haurà d'adequar les instal·lacions de Can Penyes com a aules, bucs d'assaig i sala d'enregistrament amb el mobiliari, instruments i maquinària necessaris per al seu perfecte funcionament. Les noves instal·lacions hauran de comptar amb bateria, teclats, amplificadors, micròfon, equips de veu, gravadors múltiples digitals
una inversió que s'ha fixat en un mínim de 45.000 euros. L'ampliació del conveni també fixa aspectes com el calendari i l'horari. Així, l'Aula de música moderna haurà d'obrir, com a mínim, de dilluns a divendres de 16 a 21 h, mentre que els bucs d'assaig i la cabina d'enregistrament, de dilluns a diumenge de 10 a 14 h i de 15 a 24 h (tancaran per vacances de l'1 al 31 d'agost).
Pel que fa a les activitats i la capacitat, l'Aula de música moderna haurà d'incloure, com a mínim, les especialitats següents: piano-teclats, guitarra elèctrica, baix elèctric, bateria-percussió, saxo i veu, i haurà de tenir un grup de 8 alumnes per cada curs, fins a un total de 32 alumnes. Si la demanda ho requereix aquesta oferta es podrà ampliar fins a dos grups de 8 alumnes per cada curs, fins a un màxim de 64 alumnes.
Les obres de reforma de Can Penyes, un edifici municipal situat a la plaça de la Música, just al darrere de l'Escola Muncipal de Música Claudi Arimany, han permès la construcció de cinc aules de música moderna en total, dues de les quals també serviran com a sales d'assaig. Es tracta de dos bucs de 21 i 31 m2 de superfície respectivament que es podran utilitzar simultàniament i que estaran oberts a tots els músics i músiques que ho desitgin. La constructora que s'ha encarregat de les obres ha estat Bassa Mar, S. A. per encàrrec de l'empresa municipal Les Franqueses Entorn Verd i per un import d'adjudicació de 125.581 euros.