El Fórmula Catalunya de Karts celebra la darrera prova de la temporada

Publicat el 09 de novembre de 2007 a les 12:31
El traçat de la cursa serà "l'E", un circuit molt ràpid que es corre en sentit invers a l'habitual. Una de les parts més difícils és el final de la recta de meta on un complicat revolt espera els karts que arriben al màxim de revolucions. La distància del traçat és de 810 metres i el rècord el va establir la passada temporada Baldi Doménech amb un temps de 36,069 segons.
 
A la categoria sènior, l'atenció se centrarà sobre Blai Aranda i Roger López que es disputaran el títol amb un avantatge inicial de 5 punts a favor d'Aranda. No cal perdre's  l'actuació de Javier Rodelas –que es va deixar part de les seves opcions a la cursa del passat octubre en no puntuar a la prova "enduro" –, però que pot tenir encara un paper destacat.
 
A les categories júnior i cadet, 8 punts separen el líder del seu perseguidor, una distància important però no suficient per resoldre el campionat. Àlex Molina defensarà la primera posició en categoria júnior davant Marc Ruzafa, mentre que Ismael Rodríguez farà el mateix en categoria cadet enfront de Javier Aljama.
 
Per la seva part, la categoria aleví és la més igualada ja que només 1 punt separa el líder, Enrique Pérez, del segon classificat Xavier Muñoz. L'emoció, per tant, estarà assegurada.
 
Les curses començaran a partir de les 9 del matí amb els entrenaments lliures. L'accés del públic al Kartòdrom Catalunya per veure les proves és gratuït. A continuació adjuntem les classificacions generals de les cinc categories. 
 
VUITENA I ÚLTIMA PROVA DEL FÓRMULA CATALUNYA DE KARTS 2007
Dia: Diumenge, 11 De novembre de 2007
Hora: De 9.00 a 14.00h
Lloc: Kartòdrom Catalunya Lliçà de Vall Ctra. C-17 (Km.17,5). Pol. Ind. El Pla – c/ Lleida 
Accés públic: gratuït
Més informació: Tel. 93 843 82 62 – www.kartodrom.com