El Grup Nació Digital publica el Balanç 2009, que recull tota la seva activitat

Publicat el 23 de febrer de 2010 a les 19:26
El Grup Nació Digital ha publicat, amb data d'11 de febrer de 2010, el Balanç Anual 2009, que recull de forma detallada totes les activitats portades a terme durant l'exercici anterior. Aquest és el segon any consecutiu que s'elabora aquest resum.

Entre les dades més rellevants, destaquen les que fan referència al creixement del 21% de l'audiència i del 46% en el nombre d'informacions publicades. El nombre de pàgines vistes ha superat els 21 milions i els usuaris únics mensuals (lectors reals) dels mitjans del Grup ha assolit la cota dels 120.000.

Els mitjans del Grup Nació Digital  -entre els quals destaquen Nació Digital i Osona.com- van publicar un total de 30.035 notícies i 101.862 fotografies, i es destaquen com els diaris digitals catalans líders en producció de material propi.

L’empresa editora ha ampliat l’equip humà i ha creat noves capçaleres i un elevat nombre de noves utilitats han entrat en funcionament, malgrat la crisi econòmica. Un total de 40 nous clients s’han incorporat a la cartera publicitària.

Cal destacar de manera especial la posada en marxa operativa de la primera fase del sistema de redacció única, així com la implantació de la nova maqueta en la majoria de les capçaleres del Grup.

L'esdeveniment més rellevant ha estat sens dubte la concessió per la Generalitat de Catalunya del Premi Nacional de Comunicació de Proximitat al diari Osona.com, el més antic del Grup, creat el 1996.

Podeu clicar l'enllaç inferior per obtenir el document complet:
Balanç Grup Nació Digital 2009 (PDF)