El jutjat número 4 de Mollet ha condemnat un home de 40 anys a un any de suspensió del carnet de conduir. És la vuitena vegada que Vicente L. G., veí de Barcelona, és objecte d'aquesta sanció. Se l'acusava de conduir ebri, de forma temerària i superant els límits de velocitat.
L'infractor va ser detingut pels Mossos a la Llagosta, al km 84,6 de la carretera C-33. El radar va detectar-lo que anava a 150 km/h, mentre que el límit màxim era de 100 km/h. Un cop aturat, va enfrontar-se verbalment amb els patrullers, que li van fer practicar la prova de l'alcohol: el resulñat va ser de 0,67, quan el límit és de 0,25.
L'última suspensió del seu permís dec onduir va acabar-la el 31 de maig, i el passat dia 24 ja va ser jutjat pel sistema del judici ràpid per la seves anteriors infraccions.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’agost de 2006 a
les 08:18
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
