El Mercat Vell, situat a la plaça Prat de la Riba, es converteix en nou espai electoral per Mollet. El creixement continuat de la població a Mollet del Vallès ha fet que l'Ajuntament demanés un nou col·legi electoral, amb la voluntat que els ciutadans no hagin de fer grans desplaçaments per emetre el seu vot, sinó que tinguin el local electoral el més proper possible al seu domicili. Així, a partir del propers comicis (Referèndum sobre el nou Estatut de Catalunya, el proper 18 de juny) el Mercat Vell se suma als diferents col·legis electorals que hi ha a Mollet.
Aquest canvi afectarà al voltant de 3.500 persones, que fins ara votaven al CEIP Sant Vicenç. El nou col·legi aglutinarà votants de la zona centre (compresa entre els carrers Jaume I, rambla Balmes, carrer del Sol i rambla Pompeu Fabra) i de la zona de Can Fàbregas Nou. Tots els domicilis afectats, rebran una carta de l'Ajuntament on se'ls notificarà el cavi de col·legi electoral.
Al nou col·legi electoral del Mercat Vell s'hi aplegaran les seccions electorals 2-1, 2-2 i 2-9, i un total de 6 meses electorals.
Col·legis electorals a Mollet:
CEIP SANT JORDI
CEIP NICOLAS LONGARON
MERCAT VELL
CEIP SANT VICENÇ
CEIP COL·LEGIS NOUS
CEIP JOAN SALVAT PAPASSEIT
CASAL D'AVIS BARRI DE LOURDES
CEIP JOAN ABELLO
ARA A PORTADA
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
17 de maig de 2006 a
les 15:45
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
