El Mercat Vell, situat a la plaça Prat de la Riba, es converteix en nou espai electoral per Mollet. El creixement continuat de la població a Mollet del Vallès ha fet que l'Ajuntament demanés un nou col·legi electoral, amb la voluntat que els ciutadans no hagin de fer grans desplaçaments per emetre el seu vot, sinó que tinguin el local electoral el més proper possible al seu domicili. Així, a partir del propers comicis (Referèndum sobre el nou Estatut de Catalunya, el proper 18 de juny) el Mercat Vell se suma als diferents col·legis electorals que hi ha a Mollet.
Aquest canvi afectarà al voltant de 3.500 persones, que fins ara votaven al CEIP Sant Vicenç. El nou col·legi aglutinarà votants de la zona centre (compresa entre els carrers Jaume I, rambla Balmes, carrer del Sol i rambla Pompeu Fabra) i de la zona de Can Fàbregas Nou. Tots els domicilis afectats, rebran una carta de l'Ajuntament on se'ls notificarà el cavi de col·legi electoral.
Al nou col·legi electoral del Mercat Vell s'hi aplegaran les seccions electorals 2-1, 2-2 i 2-9, i un total de 6 meses electorals.
Col·legis electorals a Mollet:
CEIP SANT JORDI
CEIP NICOLAS LONGARON
MERCAT VELL
CEIP SANT VICENÇ
CEIP COL·LEGIS NOUS
CEIP JOAN SALVAT PAPASSEIT
CASAL D'AVIS BARRI DE LOURDES
CEIP JOAN ABELLO

ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2006 a les 15:45
Et pot interessar
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre