La forta pluja que va caure el passat dimecres 13 de setembre va provocar que cedís un antic pont, amb una estructura ja molt malmesa, situat just al límit entre els termes municipals de Parets del Vallès i Lliçà de Vall. Aquest pont, malgrat no pertànyer al municipi de Lliçà d'Amunt, està situat en un dels principals accessos als barris de la centralitat de Palaudàries, l'accés des de la carretera C-155 de Granollers a Sabadell. En aquesta zona de Lliçà d'Amunt hi viuen més de 4.000 persones. La circulació per aquesta via va quedar tallada, però l'Ajuntament de Lliçà d'Amunt, de seguida, va buscar una solució d'urgència i va senyalitzar dos itineraris alternatius per als veïns dels barris afectats: Mas Bo, Can Lledó, Palaudalba, Can Salgot, Can Roure i Can Rovira. Els itineraris alternatius passen l'un per Lliçà de Vall, senyalitzat també per l'Ajuntament d'aquest municipi, i l'altre per Palau-Solità i Plegamans.
L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) va ser avisada, tot seguit, pels ajuntaments de Lliçà de Vall i Lliçà d'Amunt, i es preveu que, abans d'un mes, s'haurà tornat a canalitzar el torrent i restablert la circulació de la via.
ARA A PORTADA
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
15 de setembre de 2006 a
les 17:30
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
