L'equip d'agents cívics de Granollers ja ha començat a recórrer els barris de la ciutat per tal de vetllar pel bon ús dels espais públics. Els agents tenen com aobjectiu detectar els punts on no es dipositen bé els residus en els corresponents contenidors i recordar als propietaris que han de recollir els excrements dels seus gossos, entre d'altres.
Una altra de les tasques dels agents cívics és informar de la possibilitat d'acollir-se a la subvenció municipal per esterilitzar gats i gossos. La tramitació d'aquesta subvenció, destinada només als animals identificats i censats al registre d'animals domèstics de Granollers, cal fer-la a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), al c. de Sant Josep, 7.
Totes aquelles persones que vulguin fer arribar a l'Ajuntament alguna incidència relacionada amb la neteja dels espais públics o la tinença d'animals domèstics ho poden fer a través del telèfon de l'OAC (93 842 66 10) i també a la bústia de queixes i suggeriments del web municipal www.granollers.cat.
La posada en funcionament dels agents cívics s'emmarca dins la campanya municipal Junts millorem Granollers.

ARA A PORTADA
Publicat el 04 de novembre de 2006 a les 10:30
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen