La ciutadania aprova el nou Servei de Neteja
L'enquesta indica que un 31% de les persones entrevistades han percebut un canvi en la neteja dels carrers i els equipaments, principalment han destacat que tot està més net i que hi ha més maquinària. Pel que fa als principals canvis, un 27% dels enquestats coneix el nou servei de neteja (molts d'ells gràcies a les campanyes informatives), un 45% ha observat que hi ha una major dotació de vehicles i de maquinària i un 28% que hi ha més serveis d'atenció a la ciutadania.
Així doncs, la valoració mitjana del nou servei de neteja és d'un 6,1. Aquesta valoració es pot dividir en diversos aspectes puntuats de maneres diferents pels enquestats:
- Neteja del centre: 6,3
- Freqüència de neteja: 6
- Estat de la neteja quan han els operaris han passat: 6,8
- Amabilitat dels operaris: 7,2
- Soroll de les màquines: 6,8
- Adequació dels horaris i dies de la neteja: 6,9
- Oficina d'Atenció al Ciutadà: 4,6 (cal destacar que en aquesta pregunta el 82% ha contestat NS/NC)
Per altra banda, en ser preguntats pels problemes o mancances del servei, les persones enquestades han destacat els següents punts:
- Cap problema: 38%
- Manca de neteja: 12%
- Manca de contenidors i papereres: 11%
- Més freqüència de neteja o recollida de la brossa: 8%
- Altres: excrements de gossos (5%), contenidors plens i bruts (5%), impost elevat (5%), incivisme (4%), etc.