Els habitatges de protecció oficial a Lliçà d’Amunt, en marxa

Publicat el 04 de novembre de 2008 a les 18:30
El projecte preveu la construcció de 96 habitatges de protecció oficial, 32 d’ells a Can Salgot, a la parcel·la ubicada entre els carrers de Guerau de Liost i de Ramon Llull, i 64 a Ca l’Artigues en la parcel·la situada entre els carrers del Matarranya i Camí de Ca l’Artigues. Aquesta actuació representa una de les majors promocions d’habitatge públic de la comarca, amb un total de 8.670 metres quadrats construïts i un cost aproximat de l’obra d’11 milions d’euros.
Es construiran edificis de planta baixa més un pis, per integrar la promoció amb la tipologia d’habitatge de l’entorn. Hi haurà un habitatge per planta, i aquest podrà ser de dos o tres habitacions. Tots els habitatges disposaran de patis, terrasses, aparcaments i zones comunitàries. El pisos de 3 habitacions tindran una superfície útil aproximada de 75 metres quadrats i els de dos habitacions de 63 metres quadrats.  En el cas dels habitatges del barri de Ca l’Artigues l’aparcament serà soterrani. Pel que fa a Can Salgot, l’aparcament estarà a la superfície, i es faran més places de les necessàries, per tal de no generar un problema d’aparcament en el barri.
Durant el mes de novembre es convocarà el concurs per  a  l’adjudicació de les obres. També en aquest mes es presentarà el projecte a la ciutadania  en els dos centres cívics municipals, les sessions informatives tindran lloc el dilluns 24 de novembre, a les 7 del vespre, al Centre Cívic Ca l’Artigues i el dimarts 25, a les 7 del vespre, al Centre Cívic de Palaudàries.