Els ingressats pel coronavirus a l'Hospital de Granollers han passat de 23 a 19 des de dimecres passat. Segons ha precisat el centre en un comunicat, des de la setmana passada hi ha hagut dues víctimes més (se n'acumulen 92 des de l'inici de la pandèmia), però també 13 donats d'alta més (la xifra arriba ara als 531). Per altra banda, a l'Hotel medicalitzat B&B, de els Franqueses, ja no té pacients ingressats.
En un comunicat, el centre destaca que la constant disminució del nombre de casos positius en les darreres setmanes ha propiciat que l'Hospital hagi recuperat la pràctica totalitat de la seva activitat assistencial i quirúrgica prèvia a la Covid-19: "A dia d'avui ja estant tots els quiròfans operatius per anar reprenent l'activitat. Pel que fa a l'activitat ambulatòria presencial ha augmentat en la darrera setmana a un 50%, i les proves diagnòstiques i els gabinets d'exploració estan en plena disponibilitat i es va reprenent l'activitat sempre que es permeti mantenir les mesures de seguretat i preventives", precisen.
El centre hospitalari també explica que el cribatge telefònic que s'està realitzant a tots els pacients que són citats a l'hospital, per conèixer el seu estat de salut i si en els darrers 15 dies han presentat simptomatologia compatible amb la Covid-19 o bé han estat en contacte amb alguna persona que hagi patit la malaltia, en els propers dies es farà de manera telemàtica a través d'SMS. El missatge incorpora un qüestionari on el pacient ha de confirmar l'assistència de la seva visita i donar a conèixer el seu estat de salut, d'aquesta manera es millorarà la gestió de la citació dels pacients, s'optimitzarà l'activitat ambulatòria i també es podran recordar les recomanacions de prevenció a l'hora d'assistir al centre sanitari.
En relació amb l'activitat d'hospitalització, se segueix mantenint dues unitats d'atenció al pacient Covid i la UCI també es manté doblada a 20 llits per donar resposta tant als pacients de Covid com els d'altres patologies greus.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202971[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202681[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202521[/noticiadiari]
Els ingressats pel coronavirus a l'Hospital de Granollers passen de 23 a 19 en una setmana
Des de dimecres passat hi ha hagut dues víctimes i 13 altes més
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de maig de 2020 a les 20:48
Actualitzat el 27 de maig de 2020 a les 20:54
Et pot interessar
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació