L'Associació Agrària de la Garriga ha denunciat que els senglars han destrossat 400 enciams de la plantació que el pagès Isidre Catafal té al municipi. Segons destaca l'afectat a VOTV, no és el primer cop que es troba amb aquesta problemàtica, i reclama solucions: "Ajuntaments i caçadors han de trobar una solució. És una plaga que s'està multiplicant i jo ja no sé com resoldre-ho", ha reconegut.
En aquest sentit, explica que els pròxims dies publicaran un sistema d'ultrasons: "M'han dit que només funciona els primers dies, perquè després s'hi acostumen", explica contrariat.
De fet, l'Associació Agrària ja hauria provat diversos sistemes amb anterioritat, però lamenten que és molt difícil controlar grans extensions de terreny cultivades.
Els senglars destrossen 400 enciams d'un pagès de la Garriga
Societat
Els pagesos demanen mesures per acabar amb el consideren "una plaga"
- Alguns dels enciams afectats pels senglars. -
- VOTV
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
22 de juny de 2020 a
les 23:06
Actualitzat el
22 de juny de 2020 a les
23:17
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
