En Marxa el Sopar Solidari amb Cuba 2008 de Mollet amb Cuba

Publicat el 09 de novembre de 2008 a les 08:23
 
El preu del Sopar serà el mateix de l'any passat, 15€, i es poden aconseguir els tiquets per mail, web, al tenderol que muntaran tots els diumenges i els dilluns a partir de les 19'30 hores al Centre Cívic La República on es reuneix la associació.
 
 
Aquest any els beneficis del sopar aniran a un projecte solidari amb la illa cubana ara molt afectada pels danys causats pels huracans
 
Coincidint amb el sopars Mollet amb Cuba està treballant per tal de que hagi una reunió institucional entre el Consul General de Cuba a Catalunya, Carlos Castillo, i l'alcalde de Mollet, Josep Monràs. Aquest encontre tindrà lloc els dies anteriors o posteriors al sopar, donat que el Consul no podrà assistir al sopar per problemes d'agenda encara que si que hi haurà presència del consulat al sopar.
 
També, es va presentar el cartell del sopar, obra del dissenyador de Mollet, Xavier Clavijo. Pels membres de Mollet amb Cuba, el cartell és un signe d'identitat molt important que ajuda a l'èxit de la feina. En aquesta ocasió el cartell és divertit, diferent, sorprenent i, fins i tot, provocador. I a la vegada també és una obra de qualitat. Una referència de l'estil de treball de Mollet amb Cuba: divertit, solidari, proper amb qualitat.
 
Finalment, els membres de la entitat no van desaprofitar la roda de premsa de denunciar el bloqueig econòmic al que estat sotmès Cuba per part dels EEUU, que ha estat votat en contra per una majoria aclaparadora dels països de la ONU varies vegades, l'ultima fa pocs dies. I van mostrar la esperança que el nou president americà doni un gir en aquesta política.
 
Mollet amb Cuba també va informar de les seves campanyes d'ajut econòmic i de recollida d'aliments que estan desenvolupant aquests dies.