Epsilon Team de Cardedeu confia en la innocència dels membres de l'equip detinguts

Als tres catalans arrestats, un d'ells de Cardedeu, se'ls relaciona amb un camió d'assistència del Rally Dakar que transportava més de 1.400 quilos de cocaïna

Publicat el 27 de febrer de 2014 a les 17:15
Foto: Epsilon Team

La massa social de l’equip Epsilon Team de Cardedeu assegura en un comunicat que confia en la “honestedat” dels companys detinguts. Els membres de l’equip reiteren que aquests companys han sigut “víctimes del crim organitzat” i que no tenen cap responsabilitat ni coneixement de la col·locació de narcòtics en el camió d’assistència del Dakar. Dos dels tres catalans arrestats són el conductor del vehicle de l'equip de Cardedeu Epsilon Team Xavi Mora, i el mecànic, Jordi Bañeres. Els dos són del Maresme i van ser detinguts al centre de França el 19 de febrer; l'altre és el director de l'expedició, el cardedeuenc David Oliveras, que va ser arrestat divendres al Vallès Oriental. Els altres detinguts són dos búlgars.
 
En el comunicat l’Equip Epsilon manifesta que el camió es va trobar exposat en mans alienes durant 48 hores prèvies a l’embarcament i durant tot el mes de la travessia marítima. Per aquest motiu, els responsables de l’Epsilon es mostren convençuts que el fet delictiu es produeix en algun moment entre el lliurament del vehicle en la campanya de Valparíso ( Xile ) , previ a la seu embarcament, i la recollida del mateix per dos dels companys de l’Equip al port francès de Le Havre
 
La massa social vinculada a Epsilon Team es mostra més unida que mai i compta amb el suport explícit de pilots oficials de reconegut prestigi , fins i tot vencedors de la prova , i del centenar llarg de persones vinculades a aquesta institució. Des de l’Equip Epsilon es confia que l'acció de la justícia aclareixi ràpidament els fets i que demostri la innocència dels companys perquè siguin posats en llibertat i puguin retrobar-se amb els seus familiars i amics i reprendre les seves vides amb total normalitat.