Es construirà un nou Centre d'Atenció Primària a Santa Eulàlia de Ronçana

Publicat el 31 d’agost de 2005 a les 10:11
La Generalitat construirà set nous Centres d'Atenció Primària per a la xarxa del Servei Català de Salut i un d'ells serà a Santa Eulàlia de Ronçana. El Govern va autoritzar ahir el CatSalut a encomanar a l'entitat ICF Equipaments, SAU, la promoció de set edificis nous destinats a l'assistència sanitària, amb un cost de 14.360.173 d'euros.
La qualitat de l'assistència sanitària, inclosa l'atenció primària, és una de les prioritats del Govern. Amb aquestes actuacions es vol facilitar al Departament de Salut, a través del CatSalut , que pugui satisfer en la major mesura possible
les demandes sanitàries dels ciutadans. Una de les fórmules més idònies per assolir els objectius del Govern en matèria de salut és la col·laboració entre l'ICF Equipaments SAU, societat mercantil creada el 2004 amb l'objecte social de promocionar infrastructures públiques, i el Servei Català de Salut.
A més de Santa Eulàlia de Ronçana, els altres nous centres seran el CAP Canyadó-Centre, el CAP Blanes-2 (La Selva),
el CAP Castelló d'Empúries (Alt Empordà), el CAP Santa Bàrbara (Montsià), el CAP Roda de Ter (Osona) i el CAP Manresa-4 (Bages).