La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de les Franqueses va aprovar recentment informar favorablement el projecte anomenat ''Projecte bàsic: ''Línia Barcelona-Sant Jona de les Abadesses. Supressió del pas a nivell del PK. 31/202 per mitjà del pas inferior al PK. 21/200'' presentat per la direcció general de Ferrocarrils del Ministeri de Foment. Aquest projecte pretén eliminar el pas a nivell per a vianants situat a l'alçada de la plaça de l'Estiu de Corró d'Avall i construir-hi un pas inferior.
Aquest pas tindrà una rampa d'accés des de de la carretera de Ribes i una altra des del carrer de Maria Anna Mogas. La longitud total d'aquest accés per travessar la via del tren amb la màxima seguretat és de 72 metres i té una amplada de 3 metres. El pressupost previst per portar a terme el projecte és de 417.058 euros.

ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2005 a les 20:20
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»