El president de la Diputació de Barcelona, Celestino Corbacho, presentarà als alcaldes del Maresme i el Vallès Oriental el procés de reflexió estratègica RE SET, que pretén dibuixar les línies mestres del que ha de ser la Diputació dels propers anys, una vegada aprovat el nou Estatut de Catalunya, i amb l'objectiu de proposar noves polítiques públiques i donar resposta als nous reptes del món local.
La presentació als alcaldes del projecte RE SET, que té com a objectiu consensuar amb els agents locals les línies estratègiques de la futura Diputació, es farà el proper dimecres 22 de novembre a les 19:00h a l'Ajuntament de Granollers. Aquest acte arriba una vegada s'ha realitzat un procés consultiu intern, en el qual 300 treballadors i treballadores han fet aportacions a partir d'un document de treball redactat durant la primavera i l'estiu per un Consell d'Experts extern, integrat per 25 intel·lectuals i professionals de prestigi.
Amb les aportacions dels treballadors i dels alcaldes s'elaborarà un document final que es presentarà a finals de proper mes de febrer.

ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2006 a les 09:19
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»