Granollers i Mollet del Vallès aposten pel lloguer

Publicat el 28 de juny de 2005 a les 18:55
Els Ajuntaments de Granollers i Mollet del Vallès son dos dels 17 ajuntaments que demà signaran un conveni amb la Generalitat per posar en marxa la Xarxa de Mediació per al Lloguer Social. L'objectiu del programa és doble: incrementar l'oferta de lloguer a preus moderats per atendre els ciutadans dels municipis de Catalunya i afavorir la sortida al mercat del parc d'habitatges desocupats.

El Govern de la Generalitat, a través de la Direcció General d'Habitatge del Departament de Medi Ambient i Habitatge, la Secretaria General de Joventut del Departament de la Presidència, i Adigsa signen demà, amb els representants de 17 municipis, el conveni per posar en marxa la Xarxa de
Mediació per al Lloguer Social, mitjançant les borses d'habitatge de lloguer municipals.

El conseller de Medi Ambient i Habitatge, Salvador Milà, presidirà l'acte de signatura demà a les 12h. amb els 17 ajuntaments. La signatura d'aquests primers convenis implica que comença a configurar-se la Xarxa de Mediació per al Lloguer Social a tot Catalunya. Els ajuntaments que signen el conveni, a més de Granollers i Mollet, són: Valls, La Seu d'Urgell, Manresa, Cambrils, Olesa de Montserrat, Sant Boi de Llobregat, El Masnou, Mataró, Olot, Manlleu, Arbúcies, Solsona, Tàrrega, Rubí ,Terrassa.