Granollers Pedala repartirà a domicili o a empreses el menjar dels restaurants del Gremi d’Hostaleria del Vallès Oriental. Segons ha explicat el gremi en un comunicat, d'aquesta manera "el repartiment dels plats dels restaurants es farà amb un transport sostenible". Les entregues amb bicicleta es faran els migdies de dilluns a dissabte, i també les nits de divendres i dissabte.
El gremi també puntualitza que el servei, en principi, es posa a prova, "amb la intenció de consolidar-se i mantenir-se fins a finals d’any". A més, asseguren que s'inicia a Granollers però que està previst que es pugui implementar a d’altres poblacions de la comarca.
Aquesta iniciativa té el suport de l’Ajuntament de Granollers.
[plantillacoronavirus]
Granollers Pedala repartirà el menjar dels restaurants del Gremi d'Hostaleria del Vallès Oriental
Les entregues amb bicicleta es faran a la capital els migdies de dilluns a dissabte, i també les nits de divendres i dissabte

- Granollers Pedala, durant un servei -
- Granollers Pedala
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de novembre de 2020 a les 19:07
Actualitzat el 10 de novembre de 2020 a les 19:53
Et pot interessar
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar