Granollers recapta més de 5.000 euros per La Marató de TV3

Unes quinze entitats de la ciutat organitzen activitats molt variades que mobilitzen centenars de veïns

Publicat el 17 de desembre de 2013 a les 18:00
Una de les activitats més mogudes d'aquest cap de setmana. Foto: Aj. Granollers

Almenys una quinzena d'entitats i establiments de Granollers han col·laborat enguany amb La Marató de TV3 celebrada diumenge, dedicada a les malalties neurodegeneratives. Entre elles, hi ha associacions juvenils i d'educació en el lleure (Jovent Ignorat, Agrupament Escolta de Granollers), culturals (Biblioteques de Granollers, Teatre B&B, Coral Art-9, Cor Femení, LindyFrogs), educatives (Escola Municipal de Música Josep M. Ruera, escoles L'Estel i Montserrat Montero, AMPA Xarxa de Granollers), esportives (Club Natació Granollers, Cracksportsclub, Mamifit) i sanitàries (Fundació Mútua General de Catalunya).

Totes elles han organitzat activitats de diferent tipologia (jocs familiars, concerts, ballades, venda de llibres de segona mà i de manualitats, classes magistrals d'esports...), que han mobilitzat centenars de persones amb un mateix objectiu. La recaptació global és superior als 5.000 euros, segons informen des de l'Ajuntament.

Però les activitats no acaben aquí. Dissabte vinent, l'entitat que agrupa les AMPA granollerines promou la cantada de nadales per carrers i places, una activitat a la qual participen desenes de famílies i que per segon any se suma a la causa de La Marató. La convocatòria per participar-hi és a dos quarts de sis de la tarda a la plaça de Maluquer i Salvador. L'activitat acabarà amb una cantada conjunta a dos quarts de set de la tarda sota la direcció d'Agustí Vidal a la plaça de l'Església.