L'Ajuntament de Granollers iniciarà pròximament les obres de rehabilitació d'un edifici unifamiliar aïllat del passeig Francesc Fàbregas, cantonada amb la carretera del Masnou, per tal de completar la xarxa de pisos de suport social existents a la ciutat.
Aquest dimarts la Junta de Govern ha aprovat inicialment el projecte executiu de l'obra, que inclou un estudi de seguretat i salut, amb un pressupost de 453.977,36 euros.
El nou edifici es destinarà a l'allotjament social d'urgència i temporal per a persones amb un risc social elevat, i serà gestionat pels Serveis Socials de l'Ajuntament de Granollers.
Granollers rehabilitarà un edifici unifamiliar per destinar-lo a allotjament social d'urgència i temporal
El nou edifici s'ubicarà al passeig Francesc Fàbregas, cantonada amb la carretera del Masnou

- Entorn del nou habitatge d’allotjament temporal -
- Ajuntament de Granollers
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2021 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Granollers projecta una nova escola bressol i millores en equipaments municipals
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta Arcos és la jove que representarà Granollers en la Conferència Internacional de Joves per la Pau