Granollers prohibirà la circulació de patinets elèctrics per l'illa de vianants i per les voreres de la ciutat. El ple municipal que ha tingut lloc aquest dimarts al vespre ha aprovat inicialment la modificació de l'ordenança municipal de circulació de vianants i vehicles per adequar-la a la normativa. Uns canvis que faran que els anomenats Vehicles de Mobilitat Personal (VMP) puguin circular només per la calçada i pels parcs.
La decisió arriba després que el consistori limité l'ús dels VMP durant l'horari de càrrega i descàrrega.
Després de la modificació, ara queda en exposició pública per un període de 30 dies hàbils per si rep al·legacions, suggeriments i reclamacions.
Granollers vol prohibir l'ús de patinets a l'illa de vianants i a les voreres de la ciutat
El ple aprova inicialment la modificació de l'ordenança de circulació

- Un patinet elèctric, circulant pel centre de Granollers -
- Ajuntament de Granollers
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de gener de 2022 a les 18:49
Actualitzat el 26 de gener de 2022 a les 18:50
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»