Grífols, empresa catalana especialitzada en la producció de medicaments biològics derivats del plasma, amb seu a Parets del Vallès, ha signat un acord de llicència amb la nord-americana Cumberland Pharmaceuticals per vendre en vuit països el primer ibuprofè per a perfusió intravenosa en envàs flexible del mercat. Segons ha informat aquest dimecres Grífols en un comunicat, comercialitzarà el medicament en exclusiva a Espanya i Portugal, així com la resta de països llatinoamericans on ha obtingut la llicència: l'Argentina, Xile, el Brasil, l'Equador, el Perú i Uruguai.
L’empresa de Parets ha destacat que potencia així l'estratègia d'internacionalització de la divisió Hospital, optimitza la xarxa de vendes als països on ha obtingut la llicència i amplia la seva cartera de solucions intravenoses preparades per usar. Cumberland Pharmaceuticals és una farmacèutica amb seu a Tennessee (EUA) especialitzada en les àrees de cures intensives de l'hospital i gastroenterologia, que produeix i comercialitza el producte en format vial concentrat sota el nom de Caldolor.
El medicament està indicat per al tractament del dolor de lleu a moderat i per al tractament de dolor sever associat a analgèsics opioides, així com per al tractament de febre en adults, i és el primer tractament intravenós aprovat per la Food and Drug Administration estatunidenca per a la febre.
Grífols, amb més d'11.000 treballadors, va facturar més de 2.620 milions d'euros al 2012 i té presència en més de 100 països i amb 150 centres de donació de plasma als Estats Units.
Grifols vendrà a Espanya i set estats més el primer ibuprofè intravenós
L'empresa, amb seu a Parets del Vallès, ha signat un acord de llicència amb la nord-americana Cumberland Pharmaceuticals

Ara a portada
Publicat el 09 d’octubre de 2013 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers