IxM denuncia el mal funcionament dels telèfons d'atenció dels centres sanitaris

Publicat el 03 de juliol de 2006 a les 17:15
Independents per Mollet (IxM) ha denunciat avui, el mal funcionament dels telèfons d'atenció a l'usuari dels diferents serveis sanitaris de la ciutat. Els independents, han recollit les queixes de diferents usuaris, que assenyalen la que "contactar per telèfon amb qualsevol dels dos ambulatoris o amb l'Hospital de Mollet resulta, en molts moments, del dia quasi impossible".
En aquest sentit, Anna M. Gómez, membre d' Independents per Mollet (IxM), ha denunciat que els usuaris que truquen per a sol•licitar hora de visita o per fer una consulta als centres sanitaris "molt sovint han de desistir perquè es troben sempre amb la barrera d'un contestador o se'ls fa esperar llarga estona, sense que ningú respongui al telèfon".

Anna M. Gómez ha alertat de la gravetat que suposa el mal funcionament d'aquest servei d'atenció telefònica, perquè la necessitat de comunicació amb els CAP's o amb l'Hospital de la ciutat, "pot ser vital en determinats casos per a molts usuaris, i la manca de resposta posa en perill la salut de moltes persones que en depenen".

Independents per Mollet (IxM) ha reclamat als responsables dels centres sanitaris molletans que "garanteixin l'adequada cobertura, amb el personal necessari per a atendre les centraletes, d'acord amb el volum de demanda actual, per tal d'acabar amb aquesta situació i fer que els ciutadans que s'hi adrecen puguin ser atesos com es mereixen".