Diumenge vinent, 6 de novembre, a les 18 h tindrà lloc al Teatre-Auditori de Bellavista, la jornada de sensibilització de les persones amb discapacitat ''Les diferències les hi poses tu!'', organitzada per la Fundació Apadis amb la col·laboració de l'Àrea de Benestar Social, Joventut i Sanitat de l'Ajuntament de les Franqueses. La jornada comptarà amb diverses conferències i la inauguració de la mostra de treballs realitzats per persones amb discapacitat de tota la comarca, que romandrà oberta a la sala d'exposicions del Centre Cultural de Bellavista fins al proper 17 de novembre.
Assistiran a l'acte com a ponents Rosa Colomé, regidora de Benestar Social, Joventut i Sanitat de l'Ajuntament de les Franqueses; Francesc Martínez de Foix, president dels Special Olympics, que parlarà sobre l'àmbit de l'esport i la seva normalització; Imma Navarro, presidenta de la Fundació Apadis, que parlarà sobre el lleure i el món laboral en entorns normalitzats amb la metodologia del preparador laboral; i Laia Martí, art-terapeuta i psicòloga, que parlarà sobre la teràpia i el dibuix com a eines de treball. Aquestes intervencions aniran acompanyades de vídeos per il·lustrar els temes que es tocaran.
Acte seguit, Joan Caldes Calderón, persona amb discapacitat, presentarà el seu llibre ''Verde que te quiero verde'', i com a cloenda, Elvira Gallego convidarà els assistents a veure detingudament les obres realitzades per persones amb discapacitat de les diferents escoles i centres especials de treball. Moltes de les obres podran ser adquirides pels familiars amb la finalitat de poder dotar de recursos econòmics a l'entitat d'origen.

ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2005 a les 19:50
Et pot interessar
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis