L'AECC-Catalunya contra el Càncer amb la col·laboració del Circuit de Barcelona-Catalunya celebra la XIX Jornada AECC & Circuit de Barcelona-Catalunya el proper dissabte 8 d'octubre. Serà una jornada lúdica on més de 60 infants malalts de càncer deixaran l'hospital per un dia i podran gaudir de l'experiència única de convertir-se en copilots de carreres i sentir l'emoció de córrer al Circuit de Barcelona-Catalunya.
Al programa d'activitats hi haurà, entre altres, un circuit de Harley Davidson, un circuit de motos ZK, simulador de motos Honda, exhibició del Parc automobilístic Ajuntament de Montmeló (bombers, policia, etc.), visita a les instal·lacions del Circuit de Barcelona-Catalunya, Scalextric i exposició de cotxes Fórmula GT. Però, sens dubte, l'activitat estrella de la jornada serà laTanda contra el Càncer, on els nens podran exercir de copilots al Circuit, realitzant una volta amb cotxes d'alta gamma (Ferrari, Porsche, Lamborghini, Aston Martin, etc.) procedents de particulars, concessionaris i Clubs d'arreu de l'estat.
Jornada lúdica amb infants de l'AECC-Catalunya contra el Càncer al Circuit
Més de 60 nens malalts de càncer deixaran l'hospital el 8 d'octubre per gaudir del Circuit
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2016 a les 21:38
Actualitzat el 06 d’octubre de 2016 a les 21:46
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»