L'Ajuntament de Granollers inicia un programa d'activitats adreçades a donar a conèixer el projecte a tota la ciutadania i a recollir opinions i suggeriments dels sectors professionals més directament implicats. És per això que des de l'Ajuntament s'han organitzat unes jornades de portes obertes a Roca Umbert, Fàbrica de les Arts.
Aquesta tardor, qui tingui interès a conèixer què és el projecte Roca Umbert Fàbrica de les Arts, qui tingui curiositat per entrar al recinte de l'antiga fàbrica tèxtil i trepitjar les naus on tanta gent granollerina va treballar, qui vulgui estar assabentat de quines són les obres i reformes que s'hi estan duent a terme
en definitiva, qui vulgui passejar una estona per un recinte industrial de 20.000m2 i conèixer quin és el futur immediat i a llarg termini de tot aquest espai, podrà fer-ho durant una de les tres jornades de portes obertes que s'estan preparant a Roca Umbert Fàbrica de les Arts.
Els dissabtes 15 i 29 d'octubre i 12 de novembre es duran a terme unes visites guiades pel recinte on s'explicarà als assistents el passat i futur de cadascuna de les naus de l'antiga fàbrica. Cada dissabte es realitzaran dues visites d'una hora cadascuna, la primera començarà a les 11h i l'altra a les 12.30 h. Les inscripcions es poden fer a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Granollers, o a través del telèfon 010 (o 93 842 6610 si es truca des d'un mòbil o des de fora de Granollers), de 9 h del matí a les 19 h de la tarda.
Aquestes jornades de portes obertes s'inclouen dins d'un programa d'activitats organitzades per l'Ajuntament de Granollers amb la voluntat d'explicar i transmetre el projecte implicant tant a la ciutadania en general com a sectors professionals especialitzats. El primer sector professional a qui es va voler informar, i d'aquesta manera poder copsar,
rebre i tenir en compte les seves opinions i suggeriments, va ser la comunitat artística local i comarcal. Al juliol es van realitzar amb gran èxit de convocatòria dues d'aquestes sessions informatives. El segon sector convidat ha estat el dels agents culturals de la ciutat i la comarca durant
dues sessions efectuades l'última setmana de setembre. Els assistents van poder intercanviar opinions i debatre aspectes diversos amb l'equip de govern i la coordinació del projecte. Properament es realitzaran dues sessions més destinades als agents educatius de Granollers.

ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2005 a les 08:01
Et pot interessar
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta Arcos és la jove que representarà Granollers en la Conferència Internacional de Joves per la Pau
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar»